Obiekt

Tytuł: "Technologiczna codzienność. Internet - Bank - Telewizja "

Liczba stron:

222 + 1 str. streszczenia

Abstrakt:

Autor podejmuje próbę analizy rzeczywistości technologicznej związanej z komunikowaniem się, widzianym jako podstawowy fenomen tworzenia i trwania społeczności. Dokonuje analizy trzech rzeczywistości komunikacyjnych: internetu, banku i telewizji. Autor porównuje program telewizyjny do hipermarketu, zastanawia się nad technologiami jako zjawiskiem społecznym, przypatruje się bankowym stronom internetowym. Jego książka zawiera nie tylko opis fragmentu rzeczywistości społecznej, ale też jest zbiorem praktycznych wniosków, które mogą być przydatne podczas przyswajania nowych technologii. Autor w swych badaniach wykorzystuje ankietę skierowaną do webmasterów, analizę treści i form bankowych stron internetowych, ogłoszeń i broszur reklamowych oraz interpretację programów telewizyjnych.

Spis treści:

Zawiera: Wprowadzenie; 1. Technologia - komunikacja - konsumpcja: sieć powiązań; 2. Webmaster: społeczny plug - in nowych technologii komunikacyjnych; 3. Bank jako technologia, bank i technologie - dwa wymiary komunikowania; 4. Nowe technologie w kontekstach komunikacji telewizyjnej; Zakończenie

Wydawca:

Wydawnictwo Trio

Miejsce wydania:

Warszawa

Identyfikator:

oai:archiwum.edu.pl:419215

Sygnatura:

BN 2.304.858 A

ISBN/ISSN:

ISBN 978-83-7436-107-1

Język:

polski

Link do katalogu biblioteki:

kliknij tutaj, żeby przejść

Seria wydawnicza:

Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu

Archiwum:

Dwuwydziałowa Biblioteka Nauk Społecznych

Dodatkowe informacje :

Dwuwydziałowa Biblioteka Nauk Społecznych; ul. Szamarzewskiego 89C, 60-568 Poznań; tel: (+48) 61 829 20 53;

Format obiektu cyfrowego:

text/xml

Informacje o badaniu:

Autor podejmuje próbę analizy rzeczywistości technologicznej związanej z komunikowaniem się, widzinym jako podstawowy fenomen tworzenia i trwania społeczności. Dokonuje analizy trzech rzeczywistości komunikacyjnych: internetu, banku i telewizji. Autor porównuje program telewizyjny do hipermarketu, zastanawia się nad technologiami jako zjawiskiem społecznym, przypatruje się bankowym stronom internetowym. Jego książka zawiera nie tylko opis fragmentu rzeczywistości społecznej, ale też jest zbiorem praktycznych wniosków, które mogą być przydatne podczas przyswajania nowych technologii. Autor w swych badaniach wykorzystuje ankietę skierowaną do webmasterów, analizę treści i form bankowych stron internetowych, ogłoszeń i broszur reklamowych oraz interpretację programów telewizyjnych.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

7 sie 2017

Data dodania obiektu:

7 sie 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

$number.toString().replaceAll("[0-9](?=(?:[0-9]{3})+(?![0-9]))", "$0 ")

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://archiwum.edu.pl/publication/515511

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji