Obiekt

Tytuł: "Codzienność szkolna w doświadczeniach młodych anarchistów. Analiza przypadków"

Liczba stron:

172 + aneks i bibliografia

Abstrakt:

Książka składa się z dwóch części. W pierwszej znajdują się założenia dotyczące definiowania podstawowych pojęć tj. codzienności o doświadczenia. Znajduje się tu również opis procedury badawczej oraz charakterystyka podejścia badawczego. Druga część jest prezentacją wyników i interpretacji badań nad doświadczaniem codzienności szkolnej przez młodych anarchistów. W kolejnych rozdziałach rezultaty badań poświęcone biografii anarchistów oraz sposobu definiowania ich codzienności szkolnej, jak i jej doświadczania. Przedstawiona jest tutaj także próba typologii doświadczeń szkolnych badanych (zob. s. 7).

Spis treści:

zawiera: 1. Wstęp; 2. Młodzi anarchiści a edukacja – perspektywa klasyczna i współczesna; 2. Badanie doświadczania codzienności szkolnej; 3. Biografia młodych anarchistów; 4. Anarchiści o swoich szkołach; 5. Szkoła w uczniowskich metaforach; 6. Anarchista czy konformista – próba uogólnienia wyników badań; 7. Aneks A; 8. Aneks B; 9. Bibliografia.

Wydawca:

Wydawnictwo Uni-Druk

Miejsce wydania:

Poznań

Identyfikator:

oai:archiwum.edu.pl:406128

Sygnatura:

BN 642.757

ISBN/ISSN:

ISBN 9788323217664

Język:

polski

Link do katalogu biblioteki:

kliknij tutaj, żeby przejść

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu

Archiwum:

Dwuwydziałowa Biblioteka Nauk Społecznych

Dodatkowe informacje :

Dwuwydziałowa Biblioteka Nauk Społecznych; Szamarzewskiego 89C, 60-568 Poznań; tel: (+48) 61 829 20 53;

Format obiektu cyfrowego:

text/xml

Informacje o badaniu:

Książka składa się z dwóch części. W pierwszej znajdują się założenia dotyczące definiowania podstawowych pojęć tj. codzienności o doświadczenia. Znajduje się tu również opis procedury badawczej oraz charakterystyka podejścia badawczego. Druga część jest prezentacją wyników i interpretacji badań nad doświadczaniem codzienności szkolnej przez młodych anarchistów. W kolejnych rozdziałach rezultaty badań poświęcone biografii anarchistów oraz sposobu definiowania ich codzienności szkolnej, jak i jej doświadczania. Przedstawiona jest tutaj także próba typologii doświadczeń szkolnych badanych (zob. s. 7).

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

1 lut 2017

Data dodania obiektu:

1 lut 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

$number.toString().replaceAll("[0-9](?=(?:[0-9]{3})+(?![0-9]))", "$0 ")

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://archiwum.edu.pl/publication/499796

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji