Barbara Fatyga (promotor) ; Marek Krajewski (recenzent) ; Robert Olszewski (recenzent)
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 1.architekt ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 2.badacz literatury ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 3.badacz Warszawy ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 4.fotograf ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 5.fotograf2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 6.kierowca autobusu ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 7.matka z małymi dziećmi ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 8.miłośniczka galerii handlowych ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 9.motorniczy ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 10.muzyk ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 11.muzyk2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 12.niewidoma ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 13.niewidomy ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 14.operator ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 15.osoba na wózku ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 16.parkourowiec ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 18.przewodnik ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 19.przewodnik NW ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 20.taksówkarz ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bemowo_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bemowo_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Białołęka_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Białołęka_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bielany_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bielany_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Mokotów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Mokotów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Mokotów_3 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ochota_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ochota_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Poludnie_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Południe_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Północ_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Północ_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Rembertów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Rembertów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Śródmieście_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Śródmieście_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Targówek_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Targówek_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursus_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursus_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursynów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursynów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wawer_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wawer_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wesoła_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wesoła_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wilanów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wilanów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Włochy_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Włochy_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wola_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wola_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Żoliborz_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Żoliborz_2
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 18.przewodnik
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 16.parkourowiec
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej
Okres ochrony autorskich praw majątkowych wygasł
Archiwum Badań nad Życiem Codziennym
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
14 wrz 2018
14 wrz 2018
$number.toString().replaceAll("[0-9](?=(?:[0-9]{3})+(?![0-9]))", "$0 ")
47
https://archiwum.edu.pl/publication/540762
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 17.pisarz | 14 wrz 2018 |
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
REGULAMIN REPOZYTORIUM CYFROWEGO
„Archiwum Badań nad Życiem Codziennym”
§ 1 [Przedmiot regulacji]
§ 2 [Definicje]
Użyte w regulaminie wyrażenia oznaczają:
§ 3 [Postanowienia ogólne]
§ 4 [Zasady korzystania z Konta]
§ 5 [Zasady świadczenia usług]
§ 6 [Zasady korzystania z Repozytorium]
§ 7 [Ochrona danych osobowych. Polityka prywatności]
§ 8 [Postępowanie reklamacyjne]
§ 9 [Blokady. Usunięcie Konta]
§ 10 [Zastrzeżenia prawne]
§ 11 [Awarie techniczne]
§ 12 [Postanowienia końcowe]