"Reklamowy smak raju: między archetypem a historią"
Tom : Liczba tomów: Liczba stron: Twórca: Temat i słowa kluczowe:reklama telewizyjna ; slogan ; smak raju ; "explication de texte" ; archetyp
Zakres przestrzenny: Zakres czasowy: Dziedzina, dyscyplina, subdyscyplina:dziedzina nauk społecznych ; antropologia kulturowa ; antropologia współczesności
Problemy badawcze: Kategorie społeczne, których dotyczy dokument:współczesne społeczeństwo polskie
Obszary tematyczne: Abstrakt: Wydawca:Polska Akademia Nauk Instytut Sztuki
Miejsce wydania: Typ obiektu: Sygnatura: ISBN/ISSN: Język: Link do katalogu biblioteki: Seria wydawnicza:Konteksty. Polska Sztuka Ludowa – antropologia kultury, etnografia, sztuka
Data wydania: Lokalizacja oryginału:Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu
Archiwum:Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu
Miejsce w archiwum: Dodatkowe informacje : URL: Format obiektu cyfrowego: Informacje o badaniu:Analiza wizualna polskich reklam telewizyjnych odwołujących się do raju
Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://uam-hip.pfsl.poznan.pl/ipac20/ipac.jsp?session=147521CP6M368.16070&profile=bu-uam&uri=link=3100012~!172499~!3100001~!3100002&aspect=basic_search&menu=search&ri=1&source=~!buam75&term=Konteksty+%3A+polska+sztuka+ludowa+%3A+antropologia+kultury%2C+etnografia%2C+sztuka+%2F&index=SERIAL