Barbara Fatyga (promotor) ; Marek Krajewski (recenzent) ; Robert Olszewski (recenzent)
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 1.architekt ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 2.badacz literatury ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 3.badacz Warszawy ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 4.fotograf ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 5.fotograf2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 6.kierowca autobusu ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 7.matka z małymi dziećmi ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 8.miłośniczka galerii handlowych ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 9.motorniczy ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 10.muzyk ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 11.muzyk2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 12.niewidoma ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 13.niewidomy ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 14.operator ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 15.osoba na wózku ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 16.parkourowiec ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 17.pisarz ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 18.przewodnik ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 19.przewodnik NW ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. 20.taksówkarz ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bemowo_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bemowo_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Białołęka_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Białołęka_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bielany_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Bielany_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Mokotów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Mokotów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Mokotów_3 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ochota_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ochota_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Poludnie_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Południe_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Północ_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Praga Północ_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Rembertów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Rembertów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Śródmieście_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Śródmieście_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Targówek_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Targówek_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursus_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursynów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursynów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wawer_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wawer_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wesoła_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wesoła_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wilanów_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wilanów_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Włochy_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Włochy_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wola_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wola_2 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Żoliborz_1 ; Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Żoliborz_2
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Wawer_1
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej. Ursynów_1
Warszawa jako przedmiot badań etnografii wielozmysłowej
Okres ochrony autorskich praw majątkowych wygasł
Archiwum Badań nad Życiem Codziennym
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
15 wrz 2018
15 wrz 2018
$number.toString().replaceAll("[0-9](?=(?:[0-9]{3})+(?![0-9]))", "$0 ")
47
https://archiwum.edu.pl/publication/540799
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Warszawa jako przedmiot etnografii wielozmysłowej. Ursynów_2 | 15 wrz 2018 |
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
Bogna Kietlińska (ur. 1983) - doktor nauk społecznych, historyk sztuki, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień zajmuje się socjologią wizualną, etnografią wielozmysłową i badaniami miejskimi. Członek zespołów badawczych m.in. w projektach: „Pomosty. Budowanie kapitału społecznego młodzieży ze środowisk wiejskich Warmii i Mazur”, „Niewidzialne Miasto”, „GIS Kultura. Budowa systemu geolokalizacji infrastruktury żywej kultury”, „Konstrukcja narzędzi do autoewaluacji Programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”, „Budowa ogólnopolskiej sieci Obserwatoriów Żywej Kultury”, czy „Praktyki kulturowe klasy ludowej”. Współautorka i współredaktorka książki Zakładu Metod Badania Kultury pt. „Praktyki badawcze”.
REGULAMIN REPOZYTORIUM CYFROWEGO
„Archiwum Badań nad Życiem Codziennym”
§ 1 [Przedmiot regulacji]
§ 2 [Definicje]
Użyte w regulaminie wyrażenia oznaczają:
§ 3 [Postanowienia ogólne]
§ 4 [Zasady korzystania z Konta]
§ 5 [Zasady świadczenia usług]
§ 6 [Zasady korzystania z Repozytorium]
§ 7 [Ochrona danych osobowych. Polityka prywatności]
§ 8 [Postępowanie reklamacyjne]
§ 9 [Blokady. Usunięcie Konta]
§ 10 [Zastrzeżenia prawne]
§ 11 [Awarie techniczne]
§ 12 [Postanowienia końcowe]