Obiekt

Publikacja podlega ochronie na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ze zmianami. Elektroniczna wersja publikacji została przygotowana w zgodzie z brzmieniem ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

Tytuł: "Street art. Socjologiczna analiza zjawiska"

Liczba stron:

121

Nazwiska powiązane:

Barbara Fatyga (promotor) ; Marcin Sińczuch (recenzent)

Abstrakt:

Zasadniczym przedmiotem mojego zainteresowania w niniejszej pracy magisterskiej jest zjawisko street artu określanego także mianem sztuki ulicy. Zostało ono poddane analizie socjologicznej. Pierwsze dwa rozdziały dotyczą historii street artu, zarówno na gruncie zachodnim, jak i na terenie Polski. Rozdział trzeci pozwoli czytelnikowi zapoznać się z metodologią, którą zastosowałam podczas badań empirycznych oraz z wybranymi przeze mnie technikami analizy zgromadzonych danych. W kolejnej części zostały przedstawione bardzo istotne dla tej pracy pojęcia przestrzeni publicznej oraz ulicy. Rozdział piąty stanowi natomiast prezentację wyników otrzymanych na drodze analizy zebranych informacji.

Spis treści:

Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Co to jest Street art., czyli historia zjawiska; Rozdział 2. Street art po polsku; Rozdział 3. Metodologia; Rozdział 4. Przestrzeń publiczna, ulica; Rozdział 5. Prezentacja i omówienie wyników analizy zebranego materiału; Zakończenie

Identyfikator:

oai:archiwum.edu.pl:448064

Język:

polski

Udostępniane przez:

Publikacja podlega ochronie na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ze zmianami. Elektroniczna wersja publikacji została przygotowana w zgodzie z brzmieniem ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

Data utworzenia:

2017

Podmioty dysponujące prawami autorskimi do badań:

Umowa o korzystanie z utworu (licencja niewyłączna) zawarta z właścicielem majątkowych praw autorskich

Zakres anonimizacji :

pełna

Regulaminy, przepisy:

Regulamin repozytorium oraz dokumenty z nim związane (załączniki) odwołują się do: ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ze zmianami; ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ze zmianami; ustawy z dnia 27 lipca 2001r. o ochronie baz danych ze zmianami

Digitalizacja:

Archiwum Badań nad Życiem Codziennym

Sposób pozyskania:

Osoba prywatna

Sponsor digitalizacji:

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Archiwum:

Archiwum Prac Dyplomowych UW

Format obiektu cyfrowego:

application/pdf

Informacje o badaniu:

Badania 2007–2008; 11 wywiadów swobodnych; kwestionariusz załączony do pracy; analiza pól semantycznych; Regine Robin; TST; Test Dwudziestu Stwierdzeń; Manfred Kuhn; badania przestrzeni publicznej; idea; funkcja; komunikacja; urbanistyka; fotografie; street art; 34 ilustracje; nadawca sztuki

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

13 wrz 2018

Data dodania obiektu:

13 wrz 2018

Liczba wyświetleń treści obiektu:

$number.toString().replaceAll("[0-9](?=(?:[0-9]{3})+(?![0-9]))", "$0 ")

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

615

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://archiwum.edu.pl/publication/540689

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Street art. Socjologiczna analiza zjawiska 13 wrz 2018

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji