"Między ludus a przemocą symboliczną. Gry interakcyjne młodzieży gimnazjalnej"
Liczba stron: Twórca: Nazwiska powiązane:Barbara Fatyga (promotor) ; Elżbieta Zakrzewska-Manterys (recenzent)
Temat i słowa kluczowe:socjologia młodzieży ; antropologia młodzieży ; gimnazjum ; obserwacja uczestnicząca ; gry interakcyjne ; interakcje pedagogiczne ; ludus ; przemoc symboliczna ; liminalność ; kontekst
Zakres przestrzenny: Zakres czasowy: Dziedzina, dyscyplina, subdyscyplina:dziedzina nauk społecznych ; socjologia ; socjologia młodzieży
Problemy badawcze: Kategorie społeczne, których dotyczy dokument:młodzież ; młodzież gimnazjalna ; gimnazjaliści ; nauczyciele
Obszary tematyczne: Pozostałe tagi: Abstrakt: Spis treści: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez: Data wydania: Podmioty dysponujące prawami autorskimi do badań: Zakres anonimizacji : Regulaminy, przepisy: Digitalizacja:Archiwum Badań nad Życiem Codziennym
Sposób pozyskania: Sponsor digitalizacji:Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Archiwum: Format obiektu cyfrowego: Informacje o badaniu: