"Sklepy z odzieżą używaną jako miejsce alternatywnej konsumpcji "
Liczba stron: Twórca: Nazwiska powiązane:Anna Wieczorkiewicz (promotor) ; Tomasz Rakowski (recenzent)
Temat i słowa kluczowe:odzież używana ; sklep z odzieżą używaną ; konsumpcja ; alternatywna konsumpcja ; przedmiot biograficzny ; tożsamość ; kreatywność kulturowa ; sprawczość
Zakres przestrzenny: Dziedzina, dyscyplina, subdyscyplina:dziedzina nauk społecznych ; antropologia kulturowa ; antropologia rzeczy
Problemy badawcze: Kategorie społeczne, których dotyczy dokument:sprzedawcy w second-handach ; klienci second-handów
Obszary tematyczne: Abstrakt: Spis treści: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez: Data wydania: Data utworzenia: Podmioty dysponujące prawami autorskimi do badań: Zakres anonimizacji : Regulaminy, przepisy: Digitalizacja:Archiwum Badań nad Życiem Codziennym
Sposób pozyskania: Sponsor digitalizacji:Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Archiwum: URL: Format obiektu cyfrowego: Zakres czasowy powstania dokumentu: Informacje o badaniu: