"Rewolucja konsumpcyjna i kształtowanie się podmiotu emocjonalnego w perspektywie Norberta Eliasa"
Liczba tomów: Liczba stron: Twórca: Temat i słowa kluczowe:Norbert Elias ; monopolizacja ; racjonalizacja ; rewolucja konsumpcyjna ; moda ; emocje ; nowoczesny hedonizm ; racjonalizacja emocji
Dziedzina, dyscyplina, subdyscyplina:dziedzina nauk społecznych ; socjologia ; socjologia emocji
Problemy badawcze: Obszary tematyczne: Abstrakt: Spis treści: Wydawca:Komitet Socjologii PAN, Instytut Studiów Politycznych PAN
Miejsce wydania: Typ obiektu: Sygnatura: ISBN/ISSN: Link do katalogu biblioteki: Seria wydawnicza:Instytut Studiów Politycznych PAN; Kultura i Społeczeństwo
Data wydania: Lokalizacja oryginału:Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu
Archiwum:Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu
Miejsce w archiwum: Dodatkowe informacje : Format obiektu cyfrowego:Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://katalogi.bn.org.pl/iii/encore/record/C__Rb4938096__Szalewska%20joanna%2C%20Kultura%20i%20Spo%C5%82ecze%C5%84stwo__Orightresult__U__X1?lang=pol&suite=cobalt