"Reklamowy smak raju: między archetypem a historią"
Volume: NumberOfVolumes: NumberOfPages: Creator: Subject and Keywords:reklama telewizyjna ; slogan ; smak raju ; "explication de texte" ; archetyp
Temporal coverage: Spatial coverage: ResearchDomains:dziedzina nauk społecznych ; antropologia kulturowa ; antropologia współczesności
ResearchProblems: SocialCategories:współczesne społeczeństwo polskie
ResearchFields: Abstract: Publisher:Polska Akademia Nauk Instytut Sztuki
Place of publication: Object type: Signature: ISBN/ISSN: Language: Link to library: Series:Konteksty. Polska Sztuka Ludowa – antropologia kultury, etnografia, sztuka
Publication date: Location of original object:Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu
Archives:Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu
In archives: Additional information: URL: Digital object format: ResearchInfo:Analiza wizualna polskich reklam telewizyjnych odwołujących się do raju
This content is hosted outside the digital library.
Click the link below to view the content.
https://uam-hip.pfsl.poznan.pl/ipac20/ipac.jsp?session=147521CP6M368.16070&profile=bu-uam&uri=link=3100012~!172499~!3100001~!3100002&aspect=basic_search&menu=search&ri=1&source=~!buam75&term=Konteksty+%3A+polska+sztuka+ludowa+%3A+antropologia+kultury%2C+etnografia%2C+sztuka+%2F&index=SERIAL